Administrator terasă
Skull Terrace
№15213209, 18 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Nu contează
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 19 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Compania oferă:
- bugetul salarial: 20 000 MDL
- grafic de lucru: 2/2, de la 10:00 la 23:00
- angajare oficială + pachet social complet
- lucrul într-o echipă tânără și prietenoasă
- posibilități de creștere profesională
Responsabilități:
- Coordonarea activității terasei situate în centrul orașului, СC UNIC
- Recrutarea, integrarea și instruirea noilor angajați
- Elaborarea și gestionarea graficelor de lucru ale echipei
- Gestionarea și supervizarea echipei de lucru (ospătari, barmani, personal de curățenie)
- Asigurarea respectării standardelor de calitate produselor și servicii ale companiei
- Organizarea și optimizarea programului de lucru al angajaților
- Întocmirea comenzilor de aprovizionare și gestionarea inventarului
- Menținerea relațiilor cu furnizorii și partenerii companiei
- Asigurarea îndeplinirii planurilor de vânzări și obiectivelor companiei
Cerințele companiei:
- Experiență anterioară în calitate de administrator sau manager în domeniul HoReCa, de preferat în restaurante sau terase specializate în bere
- experiență în managementul personalului
cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa de e-mail.
- bugetul salarial: 20 000 MDL
- grafic de lucru: 2/2, de la 10:00 la 23:00
- angajare oficială + pachet social complet
- lucrul într-o echipă tânără și prietenoasă
- posibilități de creștere profesională
Responsabilități:
- Coordonarea activității terasei situate în centrul orașului, СC UNIC
- Recrutarea, integrarea și instruirea noilor angajați
- Elaborarea și gestionarea graficelor de lucru ale echipei
- Gestionarea și supervizarea echipei de lucru (ospătari, barmani, personal de curățenie)
- Asigurarea respectării standardelor de calitate produselor și servicii ale companiei
- Organizarea și optimizarea programului de lucru al angajaților
- Întocmirea comenzilor de aprovizionare și gestionarea inventarului
- Menținerea relațiilor cu furnizorii și partenerii companiei
- Asigurarea îndeplinirii planurilor de vânzări și obiectivelor companiei
Cerințele companiei:
- Experiență anterioară în calitate de administrator sau manager în domeniul HoReCa, de preferat în restaurante sau terase specializate în bere
- experiență în managementul personalului
cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa de e-mail.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut