Asistent/ă contabil/ă
Pro Consult Audit Expert
№15280813, 19 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Medii
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințele față de candidat:
- Absolvent de studii în domeniu, studii superioare va constitui avantaj;
- Experiență într-o poziție similar/aferentă va constitui avantaj;
- Cunoștințe de operare pe calculator, 1c;
- Cunoștințe bune de limba română și rusă scris/vorbit;
- Atenție deosebită la detalii, responsabilitate, inițiativă și integritate profesională;
- Abilități bune de comunicare interpersonală.
Responsabilitățile candidatului:
- Înregistrarea tranzacțiilor financiare în registrele contabile ale companiei;
- Emiterea facturilor pentru clienți și procesarea facturilor de la furnizori
Oferta companiei:
- Salariu negociabil în raport cu experiența și capacitățile profesionale;
- Beneficii: premii periodice conform rezultatelor activității, tichete de masă;
- Un mediu de lucru profesionist și stimulativ, oportunități reale de dezvoltare a carierei
Condiții de muncă:
- Regim full-time, cu posibilitatea de a conveni orele de muncă de la 8.00/9.00;
- Drepruri și garanții conform legislației naționale a R.M.;
- Telefonie corporativă;
- Adresa oficiului: mun. Chișinău, șos. Hîncești 22/A.
Procesul de depunere a candidaturii: Vă încurajăm să aplicați dacă îndepliniți cerințele menționate mai sus. Doar persoanele CV-le cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate. Telefon: +373 793 11 770
E-mail: office@proconsultauditexpert.com
Site: https://www.proconsultauditexpert.com
- Absolvent de studii în domeniu, studii superioare va constitui avantaj;
- Experiență într-o poziție similar/aferentă va constitui avantaj;
- Cunoștințe de operare pe calculator, 1c;
- Cunoștințe bune de limba română și rusă scris/vorbit;
- Atenție deosebită la detalii, responsabilitate, inițiativă și integritate profesională;
- Abilități bune de comunicare interpersonală.
Responsabilitățile candidatului:
- Înregistrarea tranzacțiilor financiare în registrele contabile ale companiei;
- Emiterea facturilor pentru clienți și procesarea facturilor de la furnizori
Oferta companiei:
- Salariu negociabil în raport cu experiența și capacitățile profesionale;
- Beneficii: premii periodice conform rezultatelor activității, tichete de masă;
- Un mediu de lucru profesionist și stimulativ, oportunități reale de dezvoltare a carierei
Condiții de muncă:
- Regim full-time, cu posibilitatea de a conveni orele de muncă de la 8.00/9.00;
- Drepruri și garanții conform legislației naționale a R.M.;
- Telefonie corporativă;
- Adresa oficiului: mun. Chișinău, șos. Hîncești 22/A.
Procesul de depunere a candidaturii: Vă încurajăm să aplicați dacă îndepliniți cerințele menționate mai sus. Doar persoanele CV-le cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate. Telefon: +373 793 11 770
E-mail: office@proconsultauditexpert.com
Site: https://www.proconsultauditexpert.com
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut