Asistent director, birou, oficiu

DSCD №14975012, 19 martie 2025
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: De la 1 an
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui/unei Secretar(-e) referent motivat și entuziast pentru a face parte din echipa noastră. Dacă ești interesat(ă) să îți construiești o carieră de succes și să devii parte a unei echipe dinamice și profesioniste, acum este momentul să te alături!

RESPONSABILITĂȚILE job-ului:
- Asistarea Directorului în activitățile zilnice ale entității.
- Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate.
- Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe.
- Elaborarea și corectarea scrisorilor, notelor și altor acte interne.
- Verificarea calității documentelor destinate Directorului.
- Monitorizarea termenelor și modului de executare a sarcinilor și documentelor.
- Redirecționarea fluxului de informații către persoanele competente din companie.
- Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor, transmiterea fax-urilor, e-mail-urilor).
- Suport pentru primirea oaspeților, clienților entității.

CERINȚE:
- Studii superioare (se acceptă și studii în curs)
- Experiență de muncă la un post similar minim 1 an
- Abilități de organizare și planificare eficientă
- Experiență în organizarea și gestionarea documentației/corespondenței
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin furnizarea acestora către specialiștii entității
- Cunoștințe de limbă română, engleză (nivel B1- B2) și rusă
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Ilustrator)
- Capacitate de a învăța, spirit organizatoric, orientare spre rezultat
- Caracteristici personale: Prezentabil(ă), responsabil(ă), pozitiv(ă), punctual(ă);
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate
- Business dress code

BENEFICII/AVANTAJE:
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv, în concordanță cu experiența și abilitățile tale.;
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
- Pachet social complet din prima zi de angajare;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.

Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email office.dscd@gmail.com , cu indicarea funcției

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut