Contabil(ă) - șef
Constructii
№14386027, 22 decembrie 2024
Oraș:
Strășeni
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
De la 8 000 Până la 11 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Companie de constructii, sediul Straseni.
Profil Canditat:
Studii superioare în contabilitate;
Experienţă în domeniul contabilității (contabilitatea primară, contabilitatea de producție-constituie un avantaj) - minim 5 ani;
Cunoştiinţe avansate de operare PC (MS Office, Word, Excel) și 1C;
Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă) în limba romană;
Capacitatea de planificare, de organizare și de prioritizare a activităților;
Orientare spre respectarea termenelor limită și spre atingerea obiectivelor;
Abilitatea de a lucra rapid, flexibil cu un volum intens de date;
Atenție la detalii, spirit analitic, responsabilitate și acuratețe.
Responsabilitățile postului:
Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
Procesarea în sistemul intern de evidență intrările de materiale și de servicii;
Casarea materialelor;
Întocmirea și introducerea facturilor fiscale pe anumite segmente de activitate;
Evidența operațiunilor (casa-banca);
Participarea la inventariere și analiza rezultatelor inventarierei;
Elaborarea Rapoartelor Statistice;
Alte sarcini specifice funcției.
Compania oferă:
Pachet social complet;
Program de lucru deplin;
Profil Canditat:
Studii superioare în contabilitate;
Experienţă în domeniul contabilității (contabilitatea primară, contabilitatea de producție-constituie un avantaj) - minim 5 ani;
Cunoştiinţe avansate de operare PC (MS Office, Word, Excel) și 1C;
Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă) în limba romană;
Capacitatea de planificare, de organizare și de prioritizare a activităților;
Orientare spre respectarea termenelor limită și spre atingerea obiectivelor;
Abilitatea de a lucra rapid, flexibil cu un volum intens de date;
Atenție la detalii, spirit analitic, responsabilitate și acuratețe.
Responsabilitățile postului:
Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
Procesarea în sistemul intern de evidență intrările de materiale și de servicii;
Casarea materialelor;
Întocmirea și introducerea facturilor fiscale pe anumite segmente de activitate;
Evidența operațiunilor (casa-banca);
Participarea la inventariere și analiza rezultatelor inventarierei;
Elaborarea Rapoartelor Statistice;
Alte sarcini specifice funcției.
Compania oferă:
Pachet social complet;
Program de lucru deplin;
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut