Recepționist(ă) în stomatologie
PrimDent
№13765407, 17 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Nu contează
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
De la 7 000 Până la 10 000 MDL
Program de muncă:
În ture
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Cerinţe faţă de candidat:
- Abilități de organizare, planificare și prioritizare.
- Persoană pozitivă, proactivă, deschisă și comunicativă.
- Dedicație și orientare spre pacient;
- Experiența de profil nu este obligatorie, dar constituie un avantaj.
- Vorbire fluentă a limbilor română, rusă.
- Atenție la detalii, responsabilitate, atitudine pozitivă;
- Abilități de lucru în echipă- amabilitate și loialitate.
Responsabilităţile de bază:
- Evidența bazei de date a pacienților, înregistrarea, programarea/reprogramarea și repartizarea pacientului la medicul specialist;
- Întâmpinarea pacienților și ghidarea acestora;
- Informarea pacienților despre servicii;
- Recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, colectarea datelor);
- Organizarea lucrului documental cu pacienții: cartele medicale, acorduri, contracte etc.;
- Încasarea contravalorii serviciilor medicale și alte sarcini care asigura o atmosferă caldă și primitoare la recepție;
- Asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie;
- Respectarea standardelor clinicii;
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă de profesioniști, orientată spre rezultat;
- Program de lucru flexibil: 2 zile peste 2 și sîmbăta peste una;
- Salariu motivant+bonusuri;
- Condiții de muncă moderne, confortabile;
- Reduceri la toată gama de servicii pentru angajați;
- Abilități de organizare, planificare și prioritizare.
- Persoană pozitivă, proactivă, deschisă și comunicativă.
- Dedicație și orientare spre pacient;
- Experiența de profil nu este obligatorie, dar constituie un avantaj.
- Vorbire fluentă a limbilor română, rusă.
- Atenție la detalii, responsabilitate, atitudine pozitivă;
- Abilități de lucru în echipă- amabilitate și loialitate.
Responsabilităţile de bază:
- Evidența bazei de date a pacienților, înregistrarea, programarea/reprogramarea și repartizarea pacientului la medicul specialist;
- Întâmpinarea pacienților și ghidarea acestora;
- Informarea pacienților despre servicii;
- Recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, colectarea datelor);
- Organizarea lucrului documental cu pacienții: cartele medicale, acorduri, contracte etc.;
- Încasarea contravalorii serviciilor medicale și alte sarcini care asigura o atmosferă caldă și primitoare la recepție;
- Asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie;
- Respectarea standardelor clinicii;
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă de profesioniști, orientată spre rezultat;
- Program de lucru flexibil: 2 zile peste 2 și sîmbăta peste una;
- Salariu motivant+bonusuri;
- Condiții de muncă moderne, confortabile;
- Reduceri la toată gama de servicii pentru angajați;
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut