Specialist Marketing
Aridon
№15312408, 27 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Nu contează
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Oferta noastră:
Salariu atractiv;
Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
Perspective pentru creștere personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești:
Experiență în marketing/comunicare;
Abilități de comunicare și relaționare;
Creativitate și atenție la detalii;
Cunoștințe solide despre modul de funcționare a platformelor de Social Media;
Competențe de traducere (capacitatea de a traduce din engleză în română – constituie un avantaj);
Abilități de organizare și gestionare a timpului.
Rolul tău:
Comunicarea eficientă cu partenerii internaționali;
Implementarea conceptelor pentru vitrine/instore/semnalizări;
Elaborarea și gestionarea planurilor de Social Media, folosind conținutul partenerilor;
Traducerea și adaptarea conținutului pentru Social Media;
Gestionarea mesajelor primite de la clienți pe rețelele de socializare;
Organizarea și managementul eficient al sarcinilor.
E-mail: hr@aridon.md
Salariu atractiv;
Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
Perspective pentru creștere personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești:
Experiență în marketing/comunicare;
Abilități de comunicare și relaționare;
Creativitate și atenție la detalii;
Cunoștințe solide despre modul de funcționare a platformelor de Social Media;
Competențe de traducere (capacitatea de a traduce din engleză în română – constituie un avantaj);
Abilități de organizare și gestionare a timpului.
Rolul tău:
Comunicarea eficientă cu partenerii internaționali;
Implementarea conceptelor pentru vitrine/instore/semnalizări;
Elaborarea și gestionarea planurilor de Social Media, folosind conținutul partenerilor;
Traducerea și adaptarea conținutului pentru Social Media;
Gestionarea mesajelor primite de la clienți pe rețelele de socializare;
Organizarea și managementul eficient al sarcinilor.
E-mail: hr@aridon.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut