Specialist | Secția securitate și monitorizare internă
Poșta Moldovei
№14806010, 6 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
12 500 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Monitorizarea permanentă asupra funcționalității echipamentelor de detecție, supraveghere video și control acces;
Supravegherea și minitorizarea video;
Gestionarea accesului la sistemul de control acces;
Gestionarea documentelor specifice departamentului.
Cerințe:
studii superioare (preferabil în domeniul tehnologii informaționale);
experiența în domeniu;
cunoştinţe în software pentru sistemele de supraveghere video și control acces;
cunoștințe privind tehnicile de operare la calculator necesare activităților în domeniul comunicațiilor poștale, Word, Excel, Access, Internet, poșta electronică.
Calitați personale:
inteligență (gândire logică, memorie, capacitatea de analiză și sinteză);
echilibru emoțional;
capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale;
corectitudine, seriozitate, atitudine în relațiile cu oamenii;
obiectivitate, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare);
asumarea responsabilităților;
corectitudine, operativitate, onestitate și amabilitate;
adaptarea la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză;
respect și disciplină;
comportament decent și ținută impecabilă, rezistență la efort și stres.
Beneficii:
Program de lucru stabil;
Oportunitate de angajare pe termen lung;
Posibilitate de dezvoltare personală;
Pachet social.
Tichet de masă,
Salariu 12500 lei
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați. E-mail: hr@posta.md
022-251-221, 067101580
Monitorizarea permanentă asupra funcționalității echipamentelor de detecție, supraveghere video și control acces;
Supravegherea și minitorizarea video;
Gestionarea accesului la sistemul de control acces;
Gestionarea documentelor specifice departamentului.
Cerințe:
studii superioare (preferabil în domeniul tehnologii informaționale);
experiența în domeniu;
cunoştinţe în software pentru sistemele de supraveghere video și control acces;
cunoștințe privind tehnicile de operare la calculator necesare activităților în domeniul comunicațiilor poștale, Word, Excel, Access, Internet, poșta electronică.
Calitați personale:
inteligență (gândire logică, memorie, capacitatea de analiză și sinteză);
echilibru emoțional;
capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale;
corectitudine, seriozitate, atitudine în relațiile cu oamenii;
obiectivitate, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare);
asumarea responsabilităților;
corectitudine, operativitate, onestitate și amabilitate;
adaptarea la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză;
respect și disciplină;
comportament decent și ținută impecabilă, rezistență la efort și stres.
Beneficii:
Program de lucru stabil;
Oportunitate de angajare pe termen lung;
Posibilitate de dezvoltare personală;
Pachet social.
Tichet de masă,
Salariu 12500 lei
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați. E-mail: hr@posta.md
022-251-221, 067101580
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳