Administrator terasă
Skull Terrace
№15213209, 18 марта 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Не имеет значение
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
От 19 000 До 20 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Compania oferă:
- bugetul salarial: 20 000 MDL
- grafic de lucru: 2/2, de la 10:00 la 23:00
- angajare oficială + pachet social complet
- lucrul într-o echipă tânără și prietenoasă
- posibilități de creștere profesională
Responsabilități:
- Coordonarea activității terasei situate în centrul orașului, СC UNIC
- Recrutarea, integrarea și instruirea noilor angajați
- Elaborarea și gestionarea graficelor de lucru ale echipei
- Gestionarea și supervizarea echipei de lucru (ospătari, barmani, personal de curățenie)
- Asigurarea respectării standardelor de calitate produselor și servicii ale companiei
- Organizarea și optimizarea programului de lucru al angajaților
- Întocmirea comenzilor de aprovizionare și gestionarea inventarului
- Menținerea relațiilor cu furnizorii și partenerii companiei
- Asigurarea îndeplinirii planurilor de vânzări și obiectivelor companiei
Cerințele companiei:
- Experiență anterioară în calitate de administrator sau manager în domeniul HoReCa, de preferat în restaurante sau terase specializate în bere
- experiență în managementul personalului
cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa de e-mail.
- bugetul salarial: 20 000 MDL
- grafic de lucru: 2/2, de la 10:00 la 23:00
- angajare oficială + pachet social complet
- lucrul într-o echipă tânără și prietenoasă
- posibilități de creștere profesională
Responsabilități:
- Coordonarea activității terasei situate în centrul orașului, СC UNIC
- Recrutarea, integrarea și instruirea noilor angajați
- Elaborarea și gestionarea graficelor de lucru ale echipei
- Gestionarea și supervizarea echipei de lucru (ospătari, barmani, personal de curățenie)
- Asigurarea respectării standardelor de calitate produselor și servicii ale companiei
- Organizarea și optimizarea programului de lucru al angajaților
- Întocmirea comenzilor de aprovizionare și gestionarea inventarului
- Menținerea relațiilor cu furnizorii și partenerii companiei
- Asigurarea îndeplinirii planurilor de vânzări și obiectivelor companiei
Cerințele companiei:
- Experiență anterioară în calitate de administrator sau manager în domeniul HoReCa, de preferat în restaurante sau terase specializate în bere
- experiență în managementul personalului
cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa de e-mail.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено