Recepționist(ă) în stomatologie
PrimDent
№13765407, 17 марта 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Не имеет значение
Опыт работы:
С опытом
Зарплата:
От 7 000 До 10 000 MDL
График:
По сменному графику
Место работы:
На территории работодателя
Cerinţe faţă de candidat:
- Abilități de organizare, planificare și prioritizare.
- Persoană pozitivă, proactivă, deschisă și comunicativă.
- Dedicație și orientare spre pacient;
- Experiența de profil nu este obligatorie, dar constituie un avantaj.
- Vorbire fluentă a limbilor română, rusă.
- Atenție la detalii, responsabilitate, atitudine pozitivă;
- Abilități de lucru în echipă- amabilitate și loialitate.
Responsabilităţile de bază:
- Evidența bazei de date a pacienților, înregistrarea, programarea/reprogramarea și repartizarea pacientului la medicul specialist;
- Întâmpinarea pacienților și ghidarea acestora;
- Informarea pacienților despre servicii;
- Recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, colectarea datelor);
- Organizarea lucrului documental cu pacienții: cartele medicale, acorduri, contracte etc.;
- Încasarea contravalorii serviciilor medicale și alte sarcini care asigura o atmosferă caldă și primitoare la recepție;
- Asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie;
- Respectarea standardelor clinicii;
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă de profesioniști, orientată spre rezultat;
- Program de lucru flexibil: 2 zile peste 2 și sîmbăta peste una;
- Salariu motivant+bonusuri;
- Condiții de muncă moderne, confortabile;
- Reduceri la toată gama de servicii pentru angajați;
- Abilități de organizare, planificare și prioritizare.
- Persoană pozitivă, proactivă, deschisă și comunicativă.
- Dedicație și orientare spre pacient;
- Experiența de profil nu este obligatorie, dar constituie un avantaj.
- Vorbire fluentă a limbilor română, rusă.
- Atenție la detalii, responsabilitate, atitudine pozitivă;
- Abilități de lucru în echipă- amabilitate și loialitate.
Responsabilităţile de bază:
- Evidența bazei de date a pacienților, înregistrarea, programarea/reprogramarea și repartizarea pacientului la medicul specialist;
- Întâmpinarea pacienților și ghidarea acestora;
- Informarea pacienților despre servicii;
- Recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, colectarea datelor);
- Organizarea lucrului documental cu pacienții: cartele medicale, acorduri, contracte etc.;
- Încasarea contravalorii serviciilor medicale și alte sarcini care asigura o atmosferă caldă și primitoare la recepție;
- Asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie;
- Respectarea standardelor clinicii;
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă de profesioniști, orientată spre rezultat;
- Program de lucru flexibil: 2 zile peste 2 și sîmbăta peste una;
- Salariu motivant+bonusuri;
- Condiții de muncă moderne, confortabile;
- Reduceri la toată gama de servicii pentru angajați;
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено