Specialist Marketing
Aridon
№15312408, 27 марта 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Не имеет значение
Опыт работы:
С опытом
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Oferta noastră:
Salariu atractiv;
Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
Perspective pentru creștere personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești:
Experiență în marketing/comunicare;
Abilități de comunicare și relaționare;
Creativitate și atenție la detalii;
Cunoștințe solide despre modul de funcționare a platformelor de Social Media;
Competențe de traducere (capacitatea de a traduce din engleză în română – constituie un avantaj);
Abilități de organizare și gestionare a timpului.
Rolul tău:
Comunicarea eficientă cu partenerii internaționali;
Implementarea conceptelor pentru vitrine/instore/semnalizări;
Elaborarea și gestionarea planurilor de Social Media, folosind conținutul partenerilor;
Traducerea și adaptarea conținutului pentru Social Media;
Gestionarea mesajelor primite de la clienți pe rețelele de socializare;
Organizarea și managementul eficient al sarcinilor.
E-mail: hr@aridon.md
Salariu atractiv;
Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
Perspective pentru creștere personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești:
Experiență în marketing/comunicare;
Abilități de comunicare și relaționare;
Creativitate și atenție la detalii;
Cunoștințe solide despre modul de funcționare a platformelor de Social Media;
Competențe de traducere (capacitatea de a traduce din engleză în română – constituie un avantaj);
Abilități de organizare și gestionare a timpului.
Rolul tău:
Comunicarea eficientă cu partenerii internaționali;
Implementarea conceptelor pentru vitrine/instore/semnalizări;
Elaborarea și gestionarea planurilor de Social Media, folosind conținutul partenerilor;
Traducerea și adaptarea conținutului pentru Social Media;
Gestionarea mesajelor primite de la clienți pe rețelele de socializare;
Organizarea și managementul eficient al sarcinilor.
E-mail: hr@aridon.md
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено