Contabil(ă)
Bricolaj
№15003125, 2 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ești pasionat(ă) de domeniul contabilității și cauți o oportunitate de a-ți valorifica cunoștințele și abilitățile într-o companie modernă?
Ce îți oferim:
Pachet salarial complet și beneficii corespunzător performanței;
Mediu de lucru profesionist;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
Angajare oficială într-un mediu de lucru modern și confortabil, alături de colegi pasionați și dedicați muncii lor.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai studii economice superioare și capacități analitice;
Ai experiență de minim 1 ani ca contabil(ă);
Ești operativ/ă și interacționezi profesionist cu organele de stat;
Știi să folosești programul 1C v.8 la nivel avansat,
Dacă cunoști programul Intelectsoft este un avantaj;
Cunoști sistemului fiscal național: principiile și metodele de impozitare, caracteristicile și metodele de plata a impozitelor si taxelor;
Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
Cunoști limba română și rusă.
Ce responsabilități vei avea:
Responsabilitatea pentru activitatea financiară a companiei și evidența contabilă;
Controlul tuturor calculelor și plăților aferente taxelor, prezentarea declarațiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
Analiza situației financiare și economice a companiei;
Organizarea inventarierilor la necessitate;
Întocmirea și tipărirea facturilor fiscale în baza comenzilor primite;
Elaborarea rapoartelor interne aferente activității companiei;
Menținerea evidenței și verificarea actelor contabile.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să ne cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484 Telefon: (+373) 78784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com
Ce îți oferim:
Pachet salarial complet și beneficii corespunzător performanței;
Mediu de lucru profesionist;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
Angajare oficială într-un mediu de lucru modern și confortabil, alături de colegi pasionați și dedicați muncii lor.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai studii economice superioare și capacități analitice;
Ai experiență de minim 1 ani ca contabil(ă);
Ești operativ/ă și interacționezi profesionist cu organele de stat;
Știi să folosești programul 1C v.8 la nivel avansat,
Dacă cunoști programul Intelectsoft este un avantaj;
Cunoști sistemului fiscal național: principiile și metodele de impozitare, caracteristicile și metodele de plata a impozitelor si taxelor;
Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
Cunoști limba română și rusă.
Ce responsabilități vei avea:
Responsabilitatea pentru activitatea financiară a companiei și evidența contabilă;
Controlul tuturor calculelor și plăților aferente taxelor, prezentarea declarațiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
Analiza situației financiare și economice a companiei;
Organizarea inventarierilor la necessitate;
Întocmirea și tipărirea facturilor fiscale în baza comenzilor primite;
Elaborarea rapoartelor interne aferente activității companiei;
Menținerea evidenței și verificarea actelor contabile.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să ne cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484 Telefon: (+373) 78784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut