Contabil(ă)
Bricolaj
№15003125, 2 января 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Ești pasionat(ă) de domeniul contabilității și cauți o oportunitate de a-ți valorifica cunoștințele și abilitățile într-o companie modernă?
Ce îți oferim:
Pachet salarial complet și beneficii corespunzător performanței;
Mediu de lucru profesionist;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
Angajare oficială într-un mediu de lucru modern și confortabil, alături de colegi pasionați și dedicați muncii lor.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai studii economice superioare și capacități analitice;
Ai experiență de minim 1 ani ca contabil(ă);
Ești operativ/ă și interacționezi profesionist cu organele de stat;
Știi să folosești programul 1C v.8 la nivel avansat,
Dacă cunoști programul Intelectsoft este un avantaj;
Cunoști sistemului fiscal național: principiile și metodele de impozitare, caracteristicile și metodele de plata a impozitelor si taxelor;
Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
Cunoști limba română și rusă.
Ce responsabilități vei avea:
Responsabilitatea pentru activitatea financiară a companiei și evidența contabilă;
Controlul tuturor calculelor și plăților aferente taxelor, prezentarea declarațiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
Analiza situației financiare și economice a companiei;
Organizarea inventarierilor la necessitate;
Întocmirea și tipărirea facturilor fiscale în baza comenzilor primite;
Elaborarea rapoartelor interne aferente activității companiei;
Menținerea evidenței și verificarea actelor contabile.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să ne cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484 Telefon: (+373) 78784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com
Ce îți oferim:
Pachet salarial complet și beneficii corespunzător performanței;
Mediu de lucru profesionist;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
Angajare oficială într-un mediu de lucru modern și confortabil, alături de colegi pasionați și dedicați muncii lor.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai studii economice superioare și capacități analitice;
Ai experiență de minim 1 ani ca contabil(ă);
Ești operativ/ă și interacționezi profesionist cu organele de stat;
Știi să folosești programul 1C v.8 la nivel avansat,
Dacă cunoști programul Intelectsoft este un avantaj;
Cunoști sistemului fiscal național: principiile și metodele de impozitare, caracteristicile și metodele de plata a impozitelor si taxelor;
Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
Cunoști limba română și rusă.
Ce responsabilități vei avea:
Responsabilitatea pentru activitatea financiară a companiei și evidența contabilă;
Controlul tuturor calculelor și plăților aferente taxelor, prezentarea declarațiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
Analiza situației financiare și economice a companiei;
Organizarea inventarierilor la necessitate;
Întocmirea și tipărirea facturilor fiscale în baza comenzilor primite;
Elaborarea rapoartelor interne aferente activității companiei;
Menținerea evidenței și verificarea actelor contabile.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să ne cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484 Telefon: (+373) 78784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено